D2G Apparel project!

W końcu mogę się pochwalić!:) D2G Apparel zaprosiło mnie do współpracy: miałam przyjemność zrobić ilustracje inspirowane stylizacjami z Paryskiego Tygodnia Mody Haute Couture. Prace wszystkich artystów uczestniczących w tym projekcie zostały wydrukowane na koszulkach, które możecie zobaczyć oraz zakupić TUTAJ . Mam nadzieję, że spodobają się wam!

I can finally show you the project I was working on through the past few weeks!:) I happened to be invited by D2G Apparel to join them for an illustration project based on the looks seen during Paris Haute Couture Fashion Week. All of the international artists' works were printed on a high quality tops and know you can have them! You can check all the limited pieces HERE. Hope you like them!


Poniżej możecie zobaczyć moje ilustracje! Pierwsza jest inspirowana pokazem mody Eliego Saaba. Ciężko było się zdecydować na konkretną sukienkę, bo wszystkie stylizacje były cudowne!

I've made two looks. One is from Elie Saab fashion show. Choice was hard, because every look was wonderful! 
 
 

Koszulkę możecie zakupić TUTAJ!

You can buy it HERE


Przy drugiej ilustracji inspirowałam się pokazem Giambattisty Valli. Nie ma jej jeszcze w sprzedaży, mam nadzieję, że to się szybko zmieni. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, jak wygląda na koszulce!

The second one is from Giambattista Valli show. It is yet to be put to sale. I can't wait to see how it looks like on the top.

 

Labels: , ,